Siirry suoraan sisältöön
Alvar Pet

Alvar Pet antaa koiranomistajien puhua vastuullisten valintojen puolesta

Alvar Pet on suomalainen lemmikkialan startup, jonka missio on minimoida koirien hiilitassunjälki. Markkinoinnissaan yritys luottaa vahvasti koiranomistajien tuottamaan sisältöön: parasta markkinointia ovat omaan kokemukseen perustuvat suositukset, joita ihmiset jakavat somessa verkostoilleen.   Saimme iloksemme olla mukana rakentamassa Alvar Petin kasvua joulu-tammikuussa. Tokkersin tiimi toteutti vaikuttajamarkkinointikampanjan,… Lue lisää »Alvar Pet antaa koiranomistajien puhua vastuullisten valintojen puolesta

Rekrymarkkinointi ja vaikuttajayhteistyöt

TikTok tai Instagram eivät ehkä tule ensimmäisenä mieleen rekrymarkkinointia suunnitellessa tai työnantajabrändiä rakentaessa. Vaikuttajamarkkinointi on kuitenkin erinomainen keino  tulla tutuksi työnantajana, joka seuraa aikaansa eikä ota itseään liian vakavasti.  Ajatus taas yhden uuden somekanavan hallinnoinnista saattaa tuntua raskaalta. Omaa TikTok- tai Instagram-tiliä ei kuitenkaan välttämättä… Lue lisää »Rekrymarkkinointi ja vaikuttajayhteistyöt

Miten voisimme olla parhaiten avuksi? Vastaa ja voita TikTok-sparraus

Miten some ja erityisesti TikTok voisivat edistää yrityksesi/yhteistösi tavoitteita? Vastaa ja voita! Vastauksesi auttavat meitä palvelemaan entistä paremmin! Halutessasi voit osallistua myös tunnin TikTok-sparrauksen arvontaan. Klikkaa kyselyyn tästä 👇 Joko tunnet vaikuttajamarkkinoinnin mahdollisuudet? Katso tästä  palvelumme yrityksille ja yhteisöille.

Näin toteutat onnistuneen yhteistyön

Yhteistyöt Yhteistyön onnistuminen on tärkeää niin yritykselle kuin tiktokkaajallekin.  Luottamus rakentuu pikkuhiljaa. Usein ensimmäinen yhteistyö yrityksen kanssa on kokeilu, jonka pohjalta yritys päättää jatkaako vaikuttajan kanssa vai ei. Onnistunut yhteistyö avaa ovia yrityksen kumppaniksi myös tulevissa kampanjoissa. Onnistuneen yhteistyön elementit  Kampanjan lähtökohtana on selkeä briiffi,… Lue lisää »Näin toteutat onnistuneen yhteistyön

Haluatko vaikuttajaksi?

Vaikuttajaksi?   5 vinkkiä, joilla saat ensimmäisen yhteistyön käyntiin Julkaise sisältöä, josta olet kiinnostunut Osaat varmasti suoralta kädeltä kertoa, mitkä aiheet saavat sinut syttymään. Valitse näistä oman kanavasi teemat ja keskity niihin. Jaa rohkeasti omia ajatuksiasi, villejäkin ideoita ja luovia toteutuksia.  Julkaise sisältöä, jota voisit… Lue lisää »Haluatko vaikuttajaksi?

Miksi yritysten ja yhteisöjen kannattaa näkyä TikTokissa?

TikTokissa kannattaa olla mukana, ehdottomasti! TikTok on kasvanut korona-aikana huimaa vauhtia, se on ollut jo pitkään sovelluskauppojen ladatuin appi.  TikTokin menestyksen taustalla on sen algoritmi, joka tekee tekoälyn avulla henkilökohtaisia suosituksia katsojille. Käyttäjälle räätälöity videovirta imaisee katsojan mukaansa heti, kun sovellus avataan. TikTok vie mukanaan… Lue lisää »Miksi yritysten ja yhteisöjen kannattaa näkyä TikTokissa?