Alvar Pet on suomalainen lemmikkialan startup, jonka missio on minimoida koirien hiilitassunjälki. Markkinoinnissaan yritys luottaa vahvasti koiranomistajien tuottamaan sisältöön: parasta markkinointia ovat omaan kokemukseen perustuvat suositukset, joita ihmiset jakavat somessa verkostoilleen.
Saimme iloksemme olla mukana rakentamassa Alvar Petin kasvua joulu-tammikuussa. Tokkersin tiimi toteutti vaikuttajamarkkinointikampanjan, jossa haettiin yritykselle sopivat vaikuttajat, vietiin läpi yhdessä laatimamme briiffin mukainen kampanja ja raportoitiin tulokset.
TikTok on meille entuudestaan tuttu kanava, ja haluamme vahvistaa läsnäoloamme siellä, kertoo Hanna Lemmetti, Alvar Petin markkinointijohtaja ja yksi yrityksen perustajista. Läksimmekin innolla kokeilemaan Tokkersin uutta palvelua. Kampanja toi tavoittelemaamme näkyvyyttä tosi kivalla tavalla kohderyhmässä. Ja arvokasta meille oli myös oman työajan säästö: vaikuttajayhteydet pitää hoitaa hyvin ja se vaatii aikaa.
(Ja kuvassa on itse Alvar. Yrityksen muusa, keulakuva ja päämaistaja.)
Tutustu yritykseen:
www.alvarpet.com
@alvarpet
#nollapäästönappulat
PS. Pohditko vielä oman yrityksesi kanavavalintoja?Lue myös artikkelimme
Miksi yritysten ja yhteisöjen kannattaa olla läsnä TikTokissa